söndag 20 december 2009

Öppettider i jul & nyår

Må - On 21-23/12 öppet 11-18
Julafton Stängt
Juldagen Stängt
Annandag Jul Stängt
Söndag 27/12 Stängt
Må-On 28-30/12 öppet 11-18
Nyårsafton öppet 10-18 !
Nyårsdagen Stängt
Lördag 2/1 öppet 10-13
Söndag 3/1 Stängt
Måndag 4/1 Stängt
Trettondagsaft. öppet 10-13
Trettondagen Stängt

Varmt välkommna!

Jag ser så mycket fram emot julhandeln de här närmsta dagarna innan julafton. Vintervädret bjuder på det mest fantastiska julkänsla man kan önska. Trädens grenar gnistrar vita och ljuset flödar från det vackra vintertäcke som ligger tjockt över marken, kan det bli bättre?!
Jag har beslutat mig för att ha butiken stängd på julafton i år och lägger krutet på nyårsafton istället. I år är vi två som jobbar till nyår med att förbereda buketter och ta hand om kunderna. Jag öppnar också ett par timmar tidigare än förra året för att hinna med er trevliga kunder. Sedan håller vi öppet till 18! Oj , vad trevligt det var förra året när det strömmade folk genom butiken på sin väg genom nyårspromenaden. Fullt hus och kul kul.

Jag måste också nämna att oh - vad fina alla kyrkor är så här års i sin julskrud. Ovan en bild på en begravningskrans gjord av mjuktall och dekorerad med vita blommor - amaryllis, tulpaner, anastasia, kryss, tulpaner,rosor, skimmia, asparagus, tillandsia och min kärlek för iår = kottar.


Jag är så glaaad.. min kamerasladd har återvänt från de förlorades värld... YIPPIEKAYEY :-)

Ta hand om er / Pia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar