måndag 30 november 2009

Jisses....

...en hel månad sedan senaste inlägget - jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

Jag har varit helt begravd i grangirlanger.. Hela november har varit vigt till att göra dekorationer till kvarteret Knäppingsborg här i Norrköping. Eftersom en smärre katastrof har inträffat - jag hittar inte kamerasladden! - så kan jag dessvärre inte visa bilder, men de kommer ( så fort sladden behagar dyka upp ). Grangirlanger runt fönster, dörrar och valv, gigantiska kransar av kottar, grantak över valvingångarna och mistel att pussas under.

Jättekul jobb och en härlig känsla när det är levererat, uppsatt och klart. :-)



Jag har haft öppet i butiken hela adventshelgen, jättemysigt med alla människor som vandrat i industrilandskapet på väg till och från alla adventsmarknader som varit - i värmekyrkan, i kvarteret Knäppingsborg och Arbetets museum. Jag är mycket nöjd med helgen. Tack till alla kunder!

Och så har julnumret av magasinet Jeanne dÁrc Living kommit. Varmt välkommen in att köpa just ditt nummer.

Hoppas ni alla haft en mysig adventshelg och önskar er alla en fortsatt härlig decembermånad.
Skriver snart igen. . / Pia

1 kommentar:

  1. Här i Buenos Aires håller dom åxå på med julskyltning, men man får inte riktigt samma känsla när det är 30 grader varmt . .
    Du har väl tvättat bort kådan från fingrarna?
    ha de gott // rob

    SvaraRadera