måndag 12 juli 2010

Bröllop


Det är ju inte bara prinsar och prinsessor i stora huvudstaden som går och gifter sig - ett och annat brudpar slår ju till lite lokalt...

Här kommer bilder på en handbunden brudbukett med enbart rosa pionen ´Sarah Bernhard´. Tärnan hade en bukett med vita enkla pioner.

Brudgum occh best man´s coursage gjorde jag av pionknoppar med "knorr".

Håll till godo. Serverar lite brudbuketter åt gången - snart kommer mer!

Nu har jag semester i tre veckor :-D så det blir Annika ni möter i butiken. Hon är en helt suverän tjej som ska vara hos mig året ut ( till att börja med ) och jag är sååå glad. Jag har haft en himla tur som fått tag i henne!

Nej nu ska jag gå och läsa en bok, man behöver ju inte gå upp så tidigt imorgon... svårt att komma försent till stranden ;-D

Njut av SOMMAREN !! / Pia















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar