söndag 19 juni 2011

Härlig brudbukett

Har ni sett vilken vacker bukett!
Det krävs en häftig brud för att bära upp en sådan här bukett och jag lovar - den här bruden kan det!
Buketten innehåller pionen Sarah Bernhard och underbara rosen Avalanche Sorbet. Den här modellen på bukett är inte så vanlig men mycket vacker tycker jag. Rosorna och pionerna är riktigt gigantiska och passar enormt bra ihop i färgtonerna. Jag har sparat bladen på rosorna så de syns ovan bindstället och stjälkarna är sparade ganska långa. Kul med en `ny`modell på bukett, jag är säker på att jag kommer få göra fler i framtiden!

Brudgumen hade ett coursage med pionknoppar och samma band som på brudbuketten medans tärnan hade en mindre bukett med enbart pionen Sarah Bernhard, underbar som pioner alltid är... ( min absoluta favorit är just den pionen ).

vi tackar för förtroendet och önskar brudparet all lycka i framtiden!!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar