söndag 11 oktober 2009

Hemsida


Nu har min hemsida gått live!

Den är inte helt klar än - bildarkiven ska ökas på och texterna filas på lite mer men layouten är klar och jag är jättenöjd.

Det känns bra att den ligger ute nu, jag har förstått hur viktigt det är att synas på nätet. Och framförallt har jag förstått att man syns!

Tanken är att hemsidan ska vara en fast sida med fakta och information. Här ska man kunna gå in och titta på brudbuketter, sorgbinderier, gravdekorationer m m. Här finns också bilder från butiken och lite info om mig - Pia.

Tanken är att hemsidan ska uppdateras fyra gånger om året. Då kan det vara lämpligt att ta lite nya bilder från butiken och fylla på bildbankerna.

Bloggen får fungera som det forumet som talar om lite vad som händer i butiken, vardagshändelser som evangemang.
Här blir ju informationen lite mer lättsam och personlig än vad texten på hemsidan blir. Det känns bra att ha både hemsida och blogg, sidorna kompletterar varandra super!

Visar en bild på en urgullig brudbukett med tre sorters rosor och hjärtan på tråd som dekoration. Blev lika söt som bruden.
/ Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar