söndag 22 augusti 2010

Formex


Hej på er!

Nu har vi varit iväg på inköps och inspirationsresa till Formexmässan i Stockholm. Den ligger tidsmässigt helt perfekt - lagom när man kommit igång efter semestern så behöver man lite nytändning och lust till förändring!

Vårt mål med den här resan var att hitta NYA saker och skapa lite förändring och jag känner att vi lyckades bra :-)
Jag är väldigt glad att Annika som numera jobbar med mig kunde och ville följa med. Man får lite bra bakgrund och insikt när man får se alla leverantörers utbud och möta dem vi redan är kunder hos, en nyttig erfarenhet.



Nya produkter är på väg in, de kommer synas på bloggen - jag lovar..

Men under sommaren har jag ju hunnit med att göra iordning lite möbler som har stått och väntat i min målarbod. Känns skönt att fått lite producerat!

Så den här veckan har vi lyft in ett helt underbart sexkantigt bord med fantastiska ben ;-)

ett skrivbord med fem lådor och ett vitt blombord samt ett runt shabby chic bord - mycket snyggt.

Jag trivs bäst när butiken är fylld ( och det går ju ganska fort..) med fina små möbler. Nästa vecka kommer det in ett litet nätt skåp med två dörrar och en låda, fint.

Bifogar lite bilder från butiken. Ha det gott och njut av sensommaren / Pia


















1 kommentar:

  1. vad roligt att du har en blogg, var inne hos dig idag och såg allt det fina du har, och vill självklart följa din blogg
    kram Jeanette

    SvaraRadera