fredag 31 juli 2009

Så bra det gick!!


Nu har jag öppnat igen!

Tänk så bra det gick med mina hyllor, hittade supersnygga konsoller på Coop som jag målade vita och sen köpte jag lösvirke på brädgården som jag sågade till och målade - blev precis som jag ville. Några av hyllorna över kassan fick grova rep istället för konsoller - TACK Helené för tipset, blev jättebra! Nu när jag kan ställa upp varor på hyllorna så syns de ju mycket bättre och ser mycket snyggare ut.

Tack Stefan för erbjudandet om hjälp med att sätta upp hyllorna - jag har det gärna tillgodo. . .



Nästa projekt är att få klart en jättesnygg skänk och ett lite mindre skåp som står hemma och väntar på lite målarfärg, när de kommer in i butiken kommer de att sluka mycket. Jag har precis sålt ett skåp och en soffa så dom behöver ersättas. Inte för att det ser speciellt tomt ut nu :-)

Nu har jag dukat upp på innergården med lite härliga höstfägrings-växter. Det är så vackert med alla dekorativa bladverk mixat med sommarens pelargoner. Gräs som svajjar för vinden, limegröna alunrotsblad och tacksamma penningblad är underbart vackert ihop!



Vi ses / Pia

2 kommentarer:

  1. Hyllorna blev blev jättesnygga, kommer in någon dag och hälsar på.
    Helene

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Har du börjat blogga? Så roligt!!!
    Det ser kanonfint ut!
    Och det belv jättebra med hyllorna på väggen, måste nog komma in med det snaraste och titta...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera