torsdag 21 oktober 2010

Jeanne DÁrc


Nytt i butiken - underbara kuddar från Jeanne dÁrc Living har kommit idag!

Nyhet är deras vita kuddar med grå och bruna detaljer, jag älskar dem.
Jag har också tagit hem en linnefärgad kudde med texten `Bretel`, passar bra till Ènfant`-kudden som jag tidigare sålt i butiken. Samma storlek på alla kuddar och ankdun i innerkuddarna.

Två nya Madonnor har också kommit till butiken, den här gången köpte jag grå madonnor ( men de är inte så jättegrå, mer beige faktiskt..)

Full produktion av gravdekorationer pågår - bilder kommer snart.

Hej på er / Pia













3 kommentarer:

  1. Hej!
    Å så mycket fint.Madonnor som jag älskar.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Nu besöker jag dina fina blogg igen. Hoppas att jag också kan komma till butiken snart.

    Jag har lånat en bild (först kom jag inte ihåg varifrån jag hade fått den) från dig. Nu har jag talat om varifrån den kommer. Är det ok ??

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka vackra kuddar.Fa se om jag har nagra pengar kvar.Vi blev ju bestulna i gar kvall.
    Langtar hem nu.
    Kram Anni

    SvaraRadera