onsdag 21 september 2011

Bröllopsdekorationer





Jag är så otroligt tacksam över alla brudbuketter och bröllopsdekorationer som vi får möjlighet att göra!!






Tills nästa år ska jag försöka jobba lite mer med att göra reklam för att vi är duktiga och gärna gör brudbuketter. Jag kallar in fotografen Robban då och då för att fotografera buketter som jag senare tänker använda i reklamsyfte, vi får se vad det blir. Jag har ju inte skyltat med att vi gör brudbuketter utan är så glad över som vi har fått ändå.





Bilderna som jag bifogar idag är ifrån ett bröllop i somras som vi dekorerade. Bröllopsmiddagen hölls i Marmorbruket i Kolmården, en otroligt häftig lokal! Brudbuketten bestod av enbart rosor - klart röda och starkt cerise + en dov lila ros - och likaså tärnbukett och coursage var gjorda av enbart rosor. Bordsdekorationerna gjorde jag i samma färgtoner och med likadana rosor som i buketterna medans bröllopshjärtat som hängde bakom brudparet var dekorerat med björkris och lika rosor. Effekten av de starka färgerna blev mycket bra i den stora och lite bleka lokalen.


Titta och njut :-)


Vi hörs snart igen, ta hand om er


/ Pia














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar