torsdag 8 september 2011

Mera brudbukett..




Hej igen :-)


Här kommer bilder på en jättehärlig brudbukett som jag fick äran att göra förra helgen. Blev så glad att jag fick en beställning på en droppformad bukett, det är inte så vanligt längre, oftast ( får iallafall jag göra ) är det handbundna buketter som gäller.

Handbundet i alla ära men oh vad roligt det är att få jobba med en brudbukett i hållare. När du har en hållare som bas kan du arbeta mer fritt med formen och detaljer. Kul kul !


Buketten innehåller rosa/lila kvistrosor, lila/rosa ros, vita freesior, snöbär, martorn och LILJEKONVALJER ( otroligt att jag fick tag i det så här års! De doftade underbart. )Jag har även i murgröna.


Me like, hoppas bruden är nöjd :-)


/ Pia








2 kommentarer:

  1. Självklart, om ... vacker bukett!
    Detta är första gången jag besöker din blogg och älskar det! Har du en bra blogg och göra några mycket trevliga arrangemang! Jag blev en anhängare av din blogg ...
    Jag inbjuder dig att besöka min blogg om du vill, vi har en florist, Espar du vill.
    Ha en trevlig helg, hälsningar och tills nästa gång! :-)

    SvaraRadera