onsdag 26 augusti 2009

Sugen på dörrkrans?

Jag kan inte låta bli - jag gillar sensommaren mer än vår och högsommar. Solen skiner skönt om dagarna, nätterna är svala, luften är lite fuktigare och man tar vara på dagarna för att man vet att hösten snart är här med sin fantastiska färgprakt.

Och nu börjar också säsongen för dörrkransar och det gillar jag! Igår gjorde jag jättefina kransar av rönnbär och mossa och idag har jag gjort kransar av ljung och nypon. Endast fantasin sätter gränser. .


Jag måste också passa på att TACKA Annie Snögård för all fantastisk hjälp jag har fått i butiken - du är en pärla!
Har ni inte varit inne på hennes blogg redan så gör det, hon bjuder på jättefina bilder från hennes hem i härlig shabby chic stil. Låt dig inspireras!


Bilderna är på den senast inkomna möbeln till butiken. En jättecharmig skänk med dekorlist upptill och små köpmansdisk-lådor i mittenskåpet. Övre mittersta lådan har också små fack att lägga småsaker i, underbart. .


Ha det gott / Pia

1 kommentar:

  1. Hej Pia!! Du Är ju underbar , tack själv för att jag får hjälpa dig. Hoppas söndagen var kanon. Skåpet är otroligt vackert.
    kram Anni

    SvaraRadera