fredag 12 mars 2010

Penseér!


Jag är så glad.. äntligen har våren kommit och jag kan skylta upp på hela trottoaren och ha butiksdörren öppen på dagarna - jag njuter och får massor av energi! Det är så härligt att se hur alla människor får ny energi och blir så glada av den efterlängtade solen, underbart.
Igår fick jag hem första penseérna och till nästa vecka kommer de första Mårbacka-pelargonerna, my favourites.
Idag har jag exponerat med Kungsängsliljor, Snöklockor, pärlhyacinter , tulpaner på lök, anemoner i kruka, påskliljor, vårliljor och körsbärsgrenar.
Nu flödar kreativiteten i huset när vi skapar påskdekorationer till Knäppingsborg, mycket roligt. Jag ska inte tjyv-visa några bilder men det ska levereras till kvarteret på måndag så när det är klart kommer bilder på bloggen. Jag kan bara säga att det gått åt mycket böjrkris och vaktelägg...
Ta hand om er / Pia









3 kommentarer:

  1. Hej !!
    Tack för ett trevligt besök i en mysig butik ! Jag besökte dig i lördags och köpte en resväska av dig (o jag kom hem med den) :o.
    Hoppas att jag har möjlighet att besöka dig snart igen.

    Ha det så bra !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Tack för ett trevligt besök i en underbar butik ! Jag var hos dig i helgen och köpte en bl a en resväska. (Den kom hem ordentligt).
    Hoppas på att snart komma tillbaka :)

    Ha det så bra

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Men oj, så himla vårfint det där var... måste nog komma tillbaka och handla lite till.. Kram

    SvaraRadera