söndag 15 maj 2011

Ständig förändring



Något som jag älskar med mitt jobb är att den ena dagen aldrig är den andra lik, det händer hela tiden nya saker och det dyker alltid upp utmaningar som ska antas och övervinnas - kul.


Det är sällan två jobb blir lika utan oftast är jobben unika vilket stimulerar kreativiteten och när man tänjer gränser utvecklas man. Och inte att förglömma- oj vad man lär av sina misstag... :-)

Vi har haft det stora nöjet att få leverera blommorna till dekorationerna av Norrköpings Auktionsverks Kvalitetsauktion. Ett jobb som ligger mig varmt om hjärtat, dessvärre lyckades jag inte få tid att åka och titta på visningen utan jag fick nöja mig med att läsa och sukta i katalogen!












I måndags levererade vi scen-dekorationer till Norrköpings Kommun när de hade EU-dag - bilder kommer senare..

I tisdags var det tjej-kväll i Knäppingsborg med härligt väder, god mat, fantastiska föreläsningar och trevlig musik bland annat. Om du missade det - välkommen nästa år - det blir bara bättre och bättre!! Stort grattis till Lillemor Johansson som vann första pris i vår lilla tipspromenad ! Välkommen in i butiken för att hämta ditt presentkort på en bukett värde 400 kr.


I fredags levererade vi bordsdekorationer till Eons invigning av panna 15 på Händelö. Bordsdekorationer är alltid kul att göra, speciellt när man får fria händer kring ett tema. Jag blir så glad när vi får förtroendet att utföra sådana jobb - tack!

Bilderna som jag visar kommer från planteringar som vi fick nöjet att utföra på Sandbyhov i veckan. Kul att få plantera riktigt stora gröna växter. Tänk vilken skillnad det gör med levande växter i en miljö! Det blev riktig fint.




Ha det gott / Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar